Målsætning for kampagnen
Spangsberg startede som en lille chokoladefabrik i Taastrup, og er nu en førende aktør indenfor flødeboller. I kampagnen var det primære fokus sommerens ultimative #lifehack, hvor flødeboller fryses ned og nydes som en sommerdessert. Her aktiverede vi 42 micro influencers til at skabe underholdende indhold, der viste dette smarte trick og life hack.
Målsætningen ved denne influencer marketing-kampagne var at udbrede kendskabet til ‘Sommerens #lifehack: Frosne flødeboller‘ og derved øge salget i butikkerne. På mindre end 48 timer blev alle 42 relevante micro influencers fundet, accepteret og briefe på kampagnen og kort tid efter igangsatte vi kampagnen.
Spangsberg opnåede en flot engagementrate, selvom der ikke var nogen direkte CTA (Call-To-Action) i opslagene, da flødebollerne skal købes i fysiske detailbutikker som forhandler Spangsbergs produkter. Derudover har Spangsberg nu adgang til en stor indholdsbank med brugergenereret indhold, som kan benyttes i deres markedsføring.
Resultater fra vores samarbejde
42
Micro influencers
Fulde rettigheder
til at benytte materialet på egne kanaler
43
Instagram-opslag og Reels
152
Instagram Story-sekvenser
154.758
Eksponeringer
4.184
Interaktioner
På Instagram-opslag og Instagram Reels
4,16%
Engagementrate
På Instagram-opslag og Instagram Reels
Danmark
Lokation











Vækkede casen din interesse?
Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.