left-arrow

Case-oversigt

Sloggi

Målsætning for kampagnen

Sloggi har været et velkendt brand i mange år, især for deres ikoniske undertøj. Målsætningen med kampagnen var at rebrande Sloggi som værende hipt, moderne og behageligt undertøj.

Influencer-kampagnen var en central del af Sloggis kampagne ”Unfasten Yourself”, som handlede om at slippe sig selv løs – ligesom følelsen af at slippe ud af stramt undertøj. De udvalgte influencers fik til opgave at komme med deres eget kreative input på at ‘Unfasten themselves’ i form af billeder og tekst. Udover fokus på ‘Unfasten’-kampagnen, skulle de også præsentere Sloggis nyeste kollektioner til den komfortable kvinde.

Tre makro influencers blev aktiveret. Udover at udgive personligt indhold på deres egne kanaler, deltog de i deres egen opsætning af et photoshoot, hvor det endelige resultat blev fremvist på en udstilling på The Wall Market. Billederne bliver også brugt som dekoration på Sloggis hovedkontor.

En kreativ kampagne, hvor både offline og online medier blev integreret.

Resultater fra vores samarbejde

3
influencers
544.669
eksponeringer
3.120
klik
5,03%
klikrate, blogindlæg
27
udgivede opslag
6,20%
engagementrate, blogindlæg
Danmark
lokation
Fotoskydning
inkluderet i kampagnen
Book gratis videomøde