Målsætning for kampagnen
Rimmel London er et britisk kosmetikbrand, der slår sig på at henvende sig til de modige individualister, der gerne vil være sig selv for dermed at hylde diversitet og alsidighed.
I 2021 skulle Rimmel bruge et nyt dansk ansigt, der kunne agere ambassadør på nationalt plan og samtidig understøtte Rimmels kerneværdier. Her var influencer Olivia Salo på alle måder det helt rette match med sin edgy, selvsikre og personlige stil.
Kampagnen bød bl.a. på kampagneskydninger i Paris for Rimmels nye serie Kind & Free, en serie af veganske, lette og naturlige produkter, samt et lanceringsevent i København med Olivia som medvært. Hele kampagnen gik live på Olivias egne kanaler, annoncering på SoMe og ikke mindst blev Olivia Rimmel Londons ansigt i alle Matas-butikker landet over.
Rimmel London har i 2022 valgt at forlænge ambassadørskabet med Olivia Salo, hvor hun skal hjælpe med at sætte fokus på flere nye lanceringer fra Rimmel London i Danmark.
Resultater fra vores samarbejde
1
Influencer
1.104.413
Eksponeringer
Danmark
Lokation
3,90%
Engagementrate på Instagram Posts
6
Instagram Posts
3
Instagram Reels
37
Instagram Story-sekvenser
Inkluderet
TV-rettigheder
Fotoskydning
Lanceringsevent
Represented-teamet er meget professionelle, proaktive og effektive.
Tanke Agency er vant til at arbejde med kampagner på tværs af markeder for vores globale kunder. Arbejdet med en stærk organisation som Represented sikrede, at hele samarbejdet forløb meget problemfrit. Det gav os mulighed for at eksekvere kampagnen med vores ambassadør med ro i maven.
Kelly Chauvet
International Account Director, Tanke Agency





Vækkede casen din interesse?
Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.