left-arrow

Se alle vores cases

Cheasy Pink Fitness x Represented

Målsætning for kampagnen

I samarbejde med Arla-brandet Cheasy lancerede vi ‘Pink Fitness’-kampagnen, hvor formålet var at sætte fokus på den gode balance mellem hverdag, træning og sundhed. Dette blev realiseret gennem aktiveringen af to makroinfluenter, der netop afspejler de værdier, som kampagnen skulle repræsentere.

Anna Eiholm og Trine Theodora agerede frontfigurer i kampagnen, da de personificerede kampagnens kerneværdier og var et perfekt match, idet træning og sundhed er en vigtig del af deres hverdag. I forbindelse med kampagnen udviklede influenterne træningsprogrammer med inspirerende og motiverende træningsøvelser, aktiviteter og udfordringer, som kunne udføres derhjemme, alene eller med veninderne, og som bidrager til den sunde balance i hverdagen. Derudover delte influenterne også løbende inspirerende talks og opskrifter, der motiverede Cheasys målgruppe. Indholdet blev udgivet gennem Instagram Reels, Posts og Storylines.

Kunden, Arla, havde fulde rettigheder til at benytte indholdet på deres egen landingpage, Facebook, Instagram, Youtube og i display-bannere, artikler mm.

Du kan se flere af træningsprogrammerne, der blev udført i forbindelse med kampagnen nedenfor.

Resultater fra vores samarbejde

2
ambassadører
6
Instagram Opslag & Reels
58
Instagram Story-sekvenser
435.523
eksponeringer
2.959
interaktioner
3,24%
engagementrate på Instagram opslag & reels
Foto- og videoproduktion
inkluderet
Rettigheder
til at benytte materialet på egne kanaler & POS
Danmark
lokation

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde