Målsætning for kampagnen
Optimal Print producerer og leverer tryk og print fra de allervigtigste begivenheder og minder i dit liv. Det kan være fotobøger med børnene, kaffekrus med sin hund, en kalender med gode minder eller et helt personligt print på tøj – det er faktisk kun fantasien, der sætter grænser.
Optimal Print ønskede at øge tilgangen af nye kunder på eksisterende markeder, samt at penetrere nye markeder med en målsætning om direkte salg via rabatkoder.
Vi aktiverede over 2 år en stor mængde makro influencer i 6 lande. Fælles for alle de aktiverede influencers, var deres evne til at udarbejde personligt og engagerende indhold, der primærte henvendte sig til familie-segmentet. Det nærværende og personline afsæt i kampagnen, afspejles tydeligt i tårnhøje engagement rates blandt nogle af de udvalgte influencers.
Resultater fra vores samarbejde
40
influencers
161
udgivede opslag
5.507.224
eksponeringer
20,33%
højeste engagementrate
132.828
interaktioner
3,93%
Gns. engagementrate
10 måneder
kampagneperiode
DK, SE, NO & FR
lokation
Represented er vores go-to for influencer marketing-kampagner på globalt plan.
Ariba Khan
Channel Owner - Influencer Marketing









Vækkede casen din interesse?
Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.