left-arrow

Case-oversigt

Optimal Print

Målsætning for kampagnen

Optimal Print producerer og leverer tryk og print fra de allervigtigste begivenheder og minder i dit liv. Det kan være fotobøger med børnene, kaffekrus med sin hund, en kalender med gode minder eller et helt personligt print på tøj – det er faktisk kun fantasien, der sætter grænser.

Optimal Print ønskede at øge tilgangen af nye kunder på eksisterende markeder, samt at penetrere nye markeder med en målsætning om direkte salg via rabatkoder. 

Vi aktiverede over 2 år en stor mængde makro influencer i 6 lande. Fælles for alle de aktiverede influencers, var deres evne til at udarbejde personligt og engagerende indhold, der primærte henvendte sig til familie-segmentet. Det nærværende og personline afsæt i kampagnen, afspejles tydeligt i tårnhøje engagement rates blandt nogle af de udvalgte influencers.

Resultater fra vores samarbejde

40
influencers
161
udgivede opslag
5.507.224
eksponeringer
20,33%
højeste engagementrate
132.828
interaktioner
3,93%
Gns. engagementrate
10 måneder
kampagneperiode
DK, SE, NO & FR
lokation
quote

Represented er vores go-to for influencer marketing-kampagner på globalt plan.

De er altid blandt de bedste, når det kommer til rekruttering og eksekvering. De har forståelse for mit brand og dets ønsker, og behandler vores brands KPI’er som deres topprioritet. Teamet udfordrer, rådgiver og samarbejder med os på en måde, så vi kan arbejde, og opbygge brandet sammen. Derudover er de altid hurtige til at svare, samarbejder hvis tingene ikke går som planlagt ved uforudsete praktikaliteter, og de er altid villige til at finde løsninger og imødekomme vores ønsker, når der opstår nye.
Representeds professionalisme og entusiasme værdsætter vi meget højt, og det motiverer os til at styrke samarbejdet i de næste mange år.

Ariba Khan

Channel Owner - Influencer Marketing

Book gratis videomøde