left-arrow

Se alle vores cases

Aarhus Vand x Represented

Målsætning for kampagnen

Vi har i samarbejde med Aarhus Vand aktiveret flere makro influencers, der har været med til at sprede budskabet om at mindske brugen af sprøjtegifte i haven for at sikre rent drikkevand til fremtidens generationer. Aarhus Vand har netop til formål at skabe sundhed gennem rent vand – til mennesker og planeten.

Der er i alt blevet aktiveret 14 makro influencers, som fik til opgave at skabe øget opmærksomhed omkring brugen af sprøjtegifte. De skulle alle sprede budskabet gennem personlig fortælling, hvor tips og tricks til hvordan man nemt kan undgå at bruge sprøjtegifte i sin hverdag, skulle inddrages. Dette blev gjort gennem forskellige typer content, som Reels, Instagram Posts og Storylines.

Se et udvalg af det inspirerende indhold nedenfor.

Resultater fra vores samarbejde

14
influencers
564.037
eksponeringer
5.725
interaktioner
22,36%
Højeste engagementrate på opslag
9
Instagram-opslag
45
Instagram Story-sekvenser
6
Instagram Reels
1
YouTube
Danmark
Lokation
quote

Represented har uden tvivl gjort hele processen med at få en stærk kampagne op at stå, og ikke mindst afrapportering, meget lettere for os.

Det har været en fornøjelse at samarbejde med Represented og deres influencernetværk om vores Sprøjtefri Have-kampagne, da de har givet os god rådgivning og med sikker hånd ført os fra a-z i samarbejdet med influenterne. Resultaterne er også blevet super gode med fin eksponering, indhold af høj kvalitet og godt engagement.

Malene Philippa Laursen

Brand & Marketing Manager

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde