left-arrow

Case-oversigt

Nescafé

Målsætning for kampagnen

NESCAFÉ AZERA Americano skulle relanceres med et nyt og spændende design – men samme velkendte smag. En konkurrence blev søsat i hele Skandinavien, hvor alle havde mulighed for at komme med forslag til det nye design til produktet.

Blandt de mange forskellige forslag, udvalgte NESCAFÉ tre designs, som forbrugerne efterfølgende kunne stemme på. For at skabe opmærksomhed om relanceringen, aktiverede vi samlet 62 mikro influencers i Norge, Sverige, Finland og Danmark.

NESCAFÉ ramte en stor del af deres primære målgruppe, som også viste gode resultater. Dette blev bl.a. vist ved, at mere end 2.000 følgere fra de 4 lande, stemte på deres favoritdesign.

Resultater fra vores samarbejde

62
influencers
88
udgivede opslag
Skandinavien
lokation
18.313
interaktioner
Mikro & makro
influencers
Håndtering af pakker
inkluderet
Rettigheder
til at benytte indholdet på egne kanaler
Book gratis videomøde