left-arrow

Case-oversigt

Aarstiderne

Målsætning for kampagnen

Aarstiderne genskaber den tætte forbindelse mellem dyrkningen af jorden og glæden ved økologiske måltider, fulde af gode råvarer, smagsoplevelser og nærvær. Aarstiderne ønskede at øge antallet af nye kunder til deres måltidskasser samt online købmand. Altsammen med omdrejningspunkt omkring økologi, bæredygtighed, fleksibilitet, stort udvalg og den gode kvalitet. 

I en periode over 1 år udvalgte vi nøje influencers som var et autentisk og troværdigt match med Aarstidernes brand, netop så de kunne formidle budskab og kommunikere fordelene ved at tilvælge økologi.

De udvalgte influencers fik hver til opgave at udtænke inspirerende indhold med udgangspunkt i deres eget liv – det var vigtigt, der både kom fokus på, hvordan de selv bruger Aarstiderne, men også inspirerer følgerne til de mange muligheder, der er, foruden enkelte måltidskasser, så skal der også opfordres til at variere det og tænke tilkøb ind som supplement.

For at styrke salget, arbejdede vi strategisk med både opmærksomhed og overvejelse for til sidst at koble en stærk call-to-action på i form af en tidsbegrænset rabatkode. Dette har medvirket til, at der både kommer mange nye kunder, men også at kunderne aktivt tilvælger Aarstiderne – for netop den høje kvalitet, og ikke blot et godt tilbud.

Resultater fra vores samarbejde

5
influencers
143
udgivede opslag
765.219
eksponeringer
4.621
interaktioner
1.199
klik
2,25%
engagementrate, Instagram Posts
Rettigheder
til at benytte indholdet på egne kanaler
Danmark
lokation
quote

Represented har altid været gode til at forstå vores ønsker og udgangspunkt.

De har ikke forsøgt at pådutte os en given stil eller fremgangsmetode, men lyttet til hvad vi kom med, hvordan vi ønskede, at vores brand skulle varetages og naturligvis kommet med gode råd og strategier på baggrund af dette. Dertil har de fremvist en stor respekt for den nidkærhed, vi har for vores brand, og forstået at scoute profiler, hvori vores tilstedeværelse fremstår naturlig og ikke som en påtagethed. For os er det utroligt vigtigt, at det netop ikke ”bare” bliver en annonce, men derimod et kommunikationsgreb, der formår at binde os tættere sammen med vores nuværende og fremtidige kunder – og når vi så samtidigt kan aflæse en direkte god performance fra de fleste kampagner, så går tingene jo op i en højere enhed.

Christian Vestergaard Frandsen

Campaign Manager

Book gratis videomøde