left-arrow

Se alle vores cases

HiFi Klubben x Sonos x Represented

Målsætning for kampagnen

HiFi Klubben er en international detailkæde, grundlagt i Danmark i 1980, specialiseret i lyd- og billedelektronik. Kæden tilbyder kvalitetsprodukter inden for hi-fi-systemer, højttalere og andet lydudstyr. Kendt for bredt udvalg, anerkendte mærker og kompetent personale, er HiFi Klubben en foretrukken destination for lydentusiaster.

Ved lanceringen af de nye Sonos-højtalere, Era 100 og Era 300, ønskede HiFi Klubben at fokusere på og skabe kendskab til de nye højtalere fra Sonos, den gode lyd og det flotte design. Sekundært at skabe trafik til HiFi Klubbens hjemmeside samt opmærksomhed om HiFi Klubbens landsdækkende butikker.

I alt blev 15 influencers aktiveret for at skabe bredt kendskab til de nye højtalermodeller fra Sonos. Represented aktiverede både mikro-, makro- og megainfluenter, heriblandt DJ’en Morten Brangstrup Olsen, bedre kendt som Faustix, producer og radiovært Nicholas Kawamura, og musiker Micky Skeel, som alle tre er anerkendt på hver deres måde inden for lyd og musik.

Vi supplerede indholdet, skabt og udgivet af influenterne selv, med en professionel videoproduktion. Materialet fra den professionelt producerede kampagnevideo blev anvendt i HiFi Klubbens paid social annoncering i kampagneperioden for at udvide rækkevidden i målgruppen yderligere.

Se kampagnevideoen, resultaterne samt udvalgt influencer-indhold nedenfor.

Resultater fra vores samarbejde

10
mikroinfluenter
5
makro- og megainfluenter
39
udgivelser
5
Instagram-opslag
10
Instagram Reels
23
Instagram Story-sekvenser
1
TikTok
598.211
eksponeringer
6,32%
engagementrate, Instagram-opslag
Danmark
Lokation
Videoproduktion
inkluderet
@mickyskeel Annonce | Mine nye højtalere fra Sonos får selv min egen musik til at lyde godt 😂 #hifiklubben #sonos ♬ original sound - MickySkeel

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde