left-arrow

Se alle vores cases

Fætter BR x Represented

Målsætning for kampagnen

Vi har i samarbejde med Fætter BR kørt en række kampagner, hvor vi i alt har aktiveret 24 forskellige mikroinfluenter og fem makroinfluenter.

Formålet med disse kampagner har været at øge målgruppens interesse for og kendskab til en række af Fætter BRs forskellige koncepter, lanceringer og fokusområder. Her kan blandt andet nævnes lanceringen af en konceptbutik i Næstved, fokus på de DIY/krea-produkter, der forhandles i kæden, og en sæsonkampagne for Fætter BRs juleunivers.

Influenternes opgave har dels været at skabe inspirerende indhold til deres følgere fra deres besøg hos Fætter BR, hvor de viser butikkernes univers og de store udvalg af produkter, man kan købe i kæden, og dels indhold hjemmefra, hvor influenterne viser, hvordan produkterne tages i brug med deres børn.

Indholdet har taget form af Instagram Reels, Posts og Storylines, hvor influenternes følgere er blevet inspireret til selv at give sig i kast med kreative projekter og DIY-produkter fra Fætter BR, og give deres børn en god og underholdende oplevelse i BRs magiske legeverdener.

Se de mange kreative udfoldelser fra kampagnerne nedenfor.

Resultater fra vores samarbejde

30
influencers
40
Instagram Opslag & Reels
203
Instagram Story-sekvenser
352.239
afspilninger på Reels
886.361
eksponeringer
8.453
interaktioner
Rettigheder
til at benytte materialet på egne kanaler
Danmark
lokation
quote

Hele forløbet er meget behageligt, struktureret og ikke mindst super professionelt.

Vi har samarbejdet med Represented på både mindre og større kampagner, hvor de har hjulpet os med alt lige fra onboarding-processen af profiler til afrapportering på selve kampagnen. Hele forløbet er meget behageligt, struktureret og ikke mindst super professionelt.

Martin Jørgensen

Digital Campaigns Partner, Salling Group

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde