left-arrow

Se alle vores cases

Forbrugsforeningen x Represented

Målsætning for kampagnen

Forbrugsforeningen er en dansk non-profit organisation, som har eksisteret siden 1886. I dag har den over 230.000 medlemmer, som årligt opnår medlemsbonus og fordele for 200 millioner kroner hos de 4.000 butikker, webshops og restauranter, der samarbejder med foreningen.

Forbrugsforeningen ønskede at tiltrække nye medlemmer, hvorfor vi igennem en række kampagnenedslag aktiverede i alt 5 forskellige makroinfluenter, som anvendte deres sociale medieplatforme til at fortælle deres følgere om fordelene ved at være medlem af Forbrugsforeningen.

Hver af de udvalgte influencers havde en stærk tilstedeværelse på forskellige sociale medieplatforme, og flere af dem er netop kendt for deres økonomiske tips og råd til deres følgere. Kampagnen inkluderede gennemarbejdet indhold på både Facebook, Instagram og i blogindlæg, hvor der gennem influenternes personlige formidling blev inspireret til at blive medlem og nyde de mange fordele.

Hvis du er interesseret i selv at blive klogere på fordelene ved at være medlem af Forbrugsforeningen, og ikke mindst se makroinfluencernes kreative formidling, så se med nedenfor.

Resultater fra vores samarbejde

5
influencers
4
Instagram-opslag
7
Instagram Story-sekvenser
1
Instagram Reel
2
Facebook-opslag
1
blogindlæg
507.592
eksponeringer
4.923
interaktioner
Danmark
Lokation
quote

Vi er yderst tilfredse med vores samarbejde med Represented, som formår at forstå vores behov, forretning og ønsker, eksekvere det nemt og skabe fine resultater.

Louise Halberg-Mortensen

HR-ansvarlig

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde