left-arrow

Se alle vores cases

Netto Fleur x Represented

Målsætning for kampagnen

I forbindelse med lanceringen af Fleur-kollektionen i deres butikker, forklarede Netto selv: ”Fleur er en kollektion med alt det, vi elsker. Der er skruet op for pastelfarver, hyggelige print og blomstermotiver, som du kan mixe og matche og skabe dit personlige udtryk.”. Målsætningen for kampagnen var at skabe brugergenereret indhold og kendskab omkring Fleur-kollektionen.

Der blev aktiveret 10 micro influencers, der gennem inspirerende og hverdagsbetonet indhold skulle skabe hype og interesse for den sæsonprægede kollektion, der henvender sig til den feminine kunde, der elsker blomster, blomsterprint og indretning. Influencerne satte deres eget personlige præg på indholdet, og viste deres følgere, hvordan produkterne fra kollektionen kunne styles i hjemmet.

Netto havde fulde rettigheder til at anvende det brugergenererede indhold på egne kanaler.

Resultater fra vores samarbejde

10
Micro influencers
10
Opslag på Instagram
12,09%
Engagementrate
Rettigheder
til at benytte materialet
Danmark
Lokation
quote

Professionelt, effektivt og nemt samarbejde med gode resultater.

Samarbejdet med Represented kan helt klart anbefales. Vi fik tilbudt nogle gode, relevante influenter, der fik lavet noget flot indhold til vores kampagne. Gode resultater og god respons fra influenternes følgere.

Jannie Hagen

Project Manager, Marketing & Assortment

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde