left-arrow

Se alle vores cases

Matas x Represented

Målsætning for kampagnen

Vi har i samarbejde med Matas kørt en række influencer marketing-kampagner, bl.a. med fokus på deres populære My Moments og Plaisir-produktserier. Som led i kampagnerne aktiverede vi fire mega influencers og 15 makro influencers på tværs af i alt otte kampagner. Den primære målsætning i My Moments-kampagnerne var at fremhæve de bedst-sælgende produkter og derved øge kendskabet til disse, mens vi i Plaisir-kampagnerne ønskede at øge det generelle kendskab til Plaisir-brandet, de tilhørende produkter samt skabe øget trafik til Matas-butikkerne.

Vi aktiverede 19 influencers, der skabte inspirerende og underholdende indhold på deres sociale medier. Vi benyttede en bred vifte af forskellige sociale medie-platforme, herunder Instagram Reels, Instagram-opslag, Instagram Storylines, blogindlæg, Facebook-opslag og YouTube-videoer, for at sikre en effektiv spredning af kampagneindholdet og maksimere eksponeringen af produkterne. Derudover inkluderede vi også giveaways, hvor influenternes følgere havde mulighed for at vinde et sæt produkter.

Se de mange flotte resultater på kampagnerne nedenfor.

Resultatet fra vores samarbejde

16
influencers
1.961.911
eksponeringer
32.934
interaktioner
3,25%
engagementrate

Baseret på Instagram Post og Instagram Reels

14
Instagram Posts
124
Instagram Story-sekvenser
9
Instagram Reels
2
blogindlæg
Rettigheder
til repost
Danmark
Lokation

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde