left-arrow

Se alle vores cases

Seez x Represented

Målsætning for kampagnen

Seez er en online-platform, der hjælper bilkøbere med at finde og købe en nyere brugt bil på en intuitiv, let, sikker og imødekommende måde. Seez er nye på det danske marked, og derfor ønskede virksomheden at aktivere influencers, der kunne hjælpe dem med at skabe tillid og øge deres brand awareness i Danmark – særligt blandt de yngre kvindelige bilkøbere.

Vi har derfor kørt to kampagner i samarbejde med Seez, hvor vi aktiverede tre makro influencers, der gennem sjovt, anderledes og underholdende indhold, formåede at skabe en storytelling omkring Seez som brand og platform.

Indholdet bestod af en miniserie samt Instagram Reels og Storylines, hvor platformens unique selling points (USP’er) blev fremhævet. Seez havde rettigheder til at booste indholdet på deres egne platforme efterfølgende.

Efter kampagnen oplevede influencerne at modtage direkte beskeder fra deres følgere, hvor de fortalte, at de nu havde købt deres nye bil på Seez-platformen, som et resultat af at efter at være blevet introduceret til konceptet gennem kampagnen. Scroll ned og se både citater fra følgere og oplev eksempler på kampagneindhold, herunder influencer Laura Schrøder på slap line i rollen som stereotypisk brugtvognsforhandler.

Resultater fra vores samarbejde

3
influencers
10
Instagram Post & Reels
29
Instagram Story-sekvenser
800.495
eksponeringer
297.757
afspilninger på Reels
6.411
interaktioner
Danmark
lokation

Kundecitater

Jeg har lige bestilt en bil hos Seez 🙌 Tak for at lave reklamer, der afmystificerer den slags “mandeting” 🤩 […]

- Rikke, ny kunde hos Seez

Jeg har lige reserveret min nye (brugte) bil på Seez.dk 👏 Kender dem kun pga. dine posts/samarbejde med dem. […] 💫

- Sandja, ny kunde hos Seez

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde