left-arrow

Se alle vores cases

FISKARS Renew x Represented

Målsætning for kampagnen

Fiskars ønskede at skabe et øget kendskab til deres serie ‘Renew’-sakse, som er produceret af 100% genanvendelige materialer. Kampagnens fokus var derfor at centrere genanvendelighed, hvor genbrug, upcycling og DIY var områder, som influencerne skulle udforske og inddrage i deres indhold.

Vi aktiverede 5 makroinfluencers, som hver især skulle identificere en trend fra Fashion Week eller lade sig inspirere af lokale upcoming fashion trends som inspiration til deres projekt.

Influencerne udarbejdede en trin-for-trin tutorial på en naturlig måde, som passede ind i deres eget univers, hvor Fiskars Renew-sakse kom i brug.

Johanne Kohlmetz havde udfordret sig selv og hentet sin gamle flyverdragt op fra kælderen, som havde huller mange steder, og lynlås og lommer var i stykker. I sit upcycling-projekt gav hun flyverdragten et helt nyt liv og lavede den om til en vendbar slå-om-jakke med fine sløjfer.

Fredesblog var også gået i gemmerne og genoplivede et par af sine slidte sneakers og gav dem lidt ekstra kærlighed. Her havde hun syet perler på ydersiden og broderet fine blomster på snuden.

Se projekterne og data fra kampagnen herunder

Resultater fra vores samarbejde

5
influencers
333.689
eksponeringer
3.730
interaktioner
4,88%
engagementrate på TikTok
5
Instagram Reels
39
Instagram Story-sekvenser
1
TikTok
Danmark
Lokation
quote

Samarbejdet med Represented letter ikke kun vores arbejde, vi drager også nytte af deres indsigt og erfaring i feltet – og får nogle eksterne øjne på vores kampagne, så vi opnår det helt rette kampagnesetup. Den sluttelige, overskuelige rapport er prikken over i’et.

Med lanceringen af Fiskars’ genanvendte saksekollektion ønskede vi at sætte fokus på upcycling både for den øvede og nybegynderen. Ud fra vores brief, supporterede Represented os i udvælgelsen af den helt rette sammensætning af influenter, der hver især leverede kampagnebudskabet i deres unikke DIY-fortælling til ligesindede men alligevel forskellige målgrupper.

Samarbejdet med Represented letter ikke kun vores arbejde, vi drager også nytte af deres indsigt og erfaring i feltet – og får nogle eksterne øjne på vores kampagne, så vi opnår det helt rette kampagnesetup. Den sluttelige, overskuelige rapport er prikken over i’et.

Stine Marie Bruun

PR & Communications Manager, Scandinavia

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde