left-arrow

Se alle vores cases

HelloFresh x Represented

Målsætning for kampagnen

HelloFresh leverer måltidskasser til en bred vifte af lande, herunder Skandinavien. HelloFresh er etableret i 2011 og er siden vokset til at være en af de førende udbydere af måltidskasser – særligt kendt for deres lette, varierede retter og medfølgende trin-for-trin opskrifter med billedeinstruktioner.

Represented har hjulpet HelloFresh med influencer marketing siden 2021. Vi har haft fokus på at demonstrere, hvordan HelloFresh gør aftensmaden nemmere og sundere, hvilket gælder for alle typer hjem og familier. Kampagnernes målsætning er at skabe øget kendskab til HelloFresh og samtidig skabe et direkte salg af måltidskasser. 

For at nå ud til målgruppen på en autentisk og engagerende måde, har vi aktiveret flere makro influencers, som gennem Instagram Posts, Reels og Storylines samt TikTok har kreeret kreativt og personligt indhold. Her har influencerne italesat de mange fordele, såsom de 18 opskrifter man kan vælge fra hver uge, som sikrer en bred og varieret kost, at der er mere tid til hygge og mindre planlægning, ingen forpligtelser og dertil at HelloFresh er en mere bæredygtig løsning til måltidsplanlægning. 

Resultater fra vores samarbejde

20
influencers
Danmark & Norge
Lokation
13.353.000
eksponeringer
59.983
interaktioner
13
Instagram-opslag
478
Instagram Story-sekvenser
12
Instagram Reel
2
TikToks
quote

Vores mangeårige samarbejde med Represented og deres omfattende branchekendskab, hjælper os med at løfte vores kampagner

Hos HelloFresh har vi ét simpelt mål: Vi ønsker at ændre den måde folk spiser på, forevigt. Målsætningen med vores kampagner er at vise, hvordan HelloFresh gør madlavningen både nemmere og sundere, i ethvert hjem hos enhver familie.

Vores mangeårige samarbejde med Represented og deres omfattende branchekendskab, hjælper os med at løfte vores kampagner ved at benytte os af de bedst egnede talenter på tværs af platforme og vertikaler – allesammen ved at skabe relaterbart indhold, der formidler kernebudskabet i HelloFresh.

Sofie Lulu Barslund

Jr. Influencer Marketing Manager, Nordics

@irinaolsen annonce #HelloFreshDanmark🍴 Bestil med rabatkoden: FRESHIRINA 📲 via LINK I BIO og spar 30% på de 2 første kasser, og 10% på kasse 3 og 4. Spar i alt op til 765kr og vælg imellem alle de lækre retter for at gøre hverdagen nemmere. 🌮 #foodtok #food #madlavning #HelloFresh #dansktiktok #tacos #aftensmad #HejFreshDanmark #irinaolsen ♬ original sound - Irina Olsen

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde