left-arrow

Case-oversigt

C More

Målsætning for kampagnen

C More Entertainment er en abonnementsbaseret streamingtjeneste med film, serier og en børnesektion. C More ønskede at skabe en dybdegående kendskab hos potentielle kunder med en målsætning om at øge antallet af abonnenter. Vi aktiverede en håndfuld kvindelige influencers i alderen 25-35 år over en periode på ca. 3 måneder.

De udviklede og publicerede mere end 100 stykker unikt indhold med forskellige budskaber og personlige samt inspirerende historier til, hvordan man kan anvende C More. De udvalgte mommy-influencers fokuserede på konceptet “Me Time”, hvor de lagde sig til rette i sofaen med deres yndlings serie efter børnene var lagt i seng. Som sekundært budskab fortalte de om børnesektionen, som er en god ekstra-feature for børnefamilier. To single-influencers uden børn afholdte et pyjamasparty sammen med en masse slik, hygge og C More på TV’et.

Alt det udarbejdede indhold inkluderede en klar call-to-action, hvor følgerne nemt kunne tilmelde sig C More.
Kampagnen var en stor succes med mere end 1,7 millioner eksponeringer, som resulterede i et signifikant antal direkte konverteringer i form af nye betalende abonnenter.

Resultater fra vores samarbejde

6
influencers
1.747.911
eksponeringer
16,16%
konverteringsrate, nye abonnenter
106
udgivede opslag
1 måned & 26 dage
samlet tidsforbrug, blogindlæg
114 dage
kampagneperiode
Danmark
lokation
quote

Represented har hjulpet os med vores influencer marketing aktiviteter af flere omgange, og vi har altid været meget tilfredse med samarbejdet – alt fra den indledende dialog til eksekvering og afrapportering har været meget nøjagtigt.

For denne specifikke kampagne, opnåede vi næsten 1.500 nye abonnenter og en flot konverteringsrate på 16,67%. Derudover fik vi mere end 1,7 millioner eksponeringer samt en masse flot indhold fra forskellige kontekster og situationer; alt fra selvforkælelse, sjov med veninderne og hyggelige familieaftener.

Det er værdifuldt for os at benytte influencer som en del af vores markedsføring. 
Vi har altid en god dialog med hele teamet hos Represented, og vi lader dem styre og eksekvere vores kampagner med stor tillid.

Louise Lundsgaard

Head of Marketing

Book gratis videomøde