HIGHLIGHTS
35
MIKROINFLUENTER
138,159
EKSPONERINGER
90
MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN
Det japanske modebrand, UNIQLO, skulle åbne deres første butik i Danmark – og de ønskede naturligvis at skabe en masse opmærksom om butiksåbningen, samt at etablere brandet i de danske forbrugeres bevidsthed. 35 mikroinfluenter med interesse for mode – både mænd og kvinder – blev aktiveret med det hovedformål at skabe opmærksomhed om UNIQLOs nye butik samt brandet i sig selv.
Mikroinfluenterne blev aktiveret på Instagram og udover at skulle informere følgerne om butiksåbningen, skulle influenterne inspirere målgruppen og fortælle om UNIQLOs udvalg af tøj.
Kampagnen resulterede i øget opmærksom og en masse fantastisk lokalt indhold, som UNIQLO havde rettighederne til at kunne benytte på deres egne kanaler.
UDVALGT INDHOLD
UDVALGT INDHOLD
RESULTATER
DANMARK
LANDE
35
MIKROINFLUENTER
90
UDGIVEDE OPSLAG
138,159
EKSPONERINGER
11.79%
ENGAGEMENTRATE
RETTIGHEDER
TIL AT BRUGE INDHOLDET PÅ UNIQLOS EGNE KANALER
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FLERE CASES
FLERE CASES
%
annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal
%
teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser
%
kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb
VORES KUNDER SIGER
VORES KUNDER SIGER