fbpx

TROELSTRUP

CASE STUDY

HIGHLIGHTS

1

INFLUENCER

125,285

EKSPONERINGER

74

UDGIVEDE OPSLAG

MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN

Den danske detail- og onlineshop Troelstrup ønskede en ambassadør, som kunne hjælpe dem med at style og mixe de luksusbrands, de udbyder i deres butik, samt udvikle indhold til onlinebrug, i nyhedsbreve samt i annoncer. Derudover ønskede Troelstrup at skabe opmærksomhed om deres fysiske butik i en tid, hvor alt bliver mere digitalt. Troelstrup tror på at give den bedste ‘real life’-kundeservice virker, men ønskede samtidig at have en online tilstedeværelse i form af deres webshop.

Det perfekte match til kampagnen var Preppy Beast, som formår at style items på en ny og moderne måde. Han mixede og matchede forskellige brands, hvilket skabte et nyt udtryk for Troelstrup. Det personlige take på stylingen fra Alexander, manden bag Preppy Beast, blev brugt som inspirationskilde for Troelstrups kunder – både online og offline.

Dette er et løbende samarbejde med mere end 100 indlæg på blog og Instagram med alt fra kollager til stylede looks. Indlæggene indeholder blandt andet også tips og tricks til, hvordan man sammensætter det perfekte festival-look, samt en guide til mændene, der skal finde det perfekt outfit som bryllupsgæst.

Indholdet er blevet vist på forsiden af troelstrup.com samt i artikler på deres website.

UDVALGT INDHOLD

UDVALGT INDHOLD

RESULTATER

}

02:06

GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG

}

3 DAGE, 21 TIMER

SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG

DANMARK

LANDE

1

INFLUENCER

74

UDGIVEDE OPSLAG

125,285

EKSPONERINGER

21.30%

ENGAGEMENTRATE I BLOGINDLÆG

2

PLATFORME
BLOG & INSTAGRAM

10 MÅNEDER

KAMPAGNEPERIODE

N

RETTIGHEDER

TIL AT BRUGE INDHOLDET PÅ SINE EGNE KANALER

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

%

annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal

%

teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser

%

kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic

 

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic