HIGHLIGHTS
3
INFLUENCERS
544,669
EKSPONERINGER
3,120
MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN
Sloggi har været et velkendt brand i mange år, især for deres ikoniske undertøj. Målsætningen med kampagnen var at rebrande Sloggi som værende hipt, moderne og behageligt undertøj. Influencer-kampagnen var en central del af Sloggis kampagne ”Unfasten Yourself”, som handlede om at slippe sig selv løs – ligesom følelsen af at slippe ud af stramt undertøj. Influenterne fik til opgave at komme med deres eget kreative input på at ‘Unfasten themselves’ i form af billeder og tekst. Udover fokus på ‘Unfasten’-kampagnen, skulle influenterne også præsentere Sloggis nyeste kollektioner til den komfortable kvinde.
Tre makroinfluenter blev aktiveret. Udover at udgive personligt indhold på deres egne kanaler, deltog influenterne i deres egen opsætning af et photoshoot, hvor det endelige resultat blev fremvist på en udstilling på The Wall Market. Billederne bliver også brugt som dekoration på Sloggis hovedkontor.
En kreativ kampagne, hvor både offline og online medier blev integreret.
UDVALGT INDHOLD
UDVALGT INDHOLD
RESULTATER
01:43
GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG
1 MÅNED, 2 DAGE, 12 TIMER
SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG
DANMARK
LANDE
3,120
KLIK I BLOGINDLÆG
3
INFLUENCERS
5.03%
KLIKRATE I BLOGINDLÆG
27
UDGIVEDE OPSLAG
6.20%
ENGAGEMENTRATE I BLOGINDLÆG
544,669
EKSPONERINGER
PHOTOSHOOT
INDKLUDERET I KAMPAGNEN
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på contact@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på contact@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FLERE CASES
FLERE CASES
%
annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal
%
teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser
%
kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb
VORES KUNDER SIGER
VORES KUNDER SIGER