HIGHLIGHTS
2
INFLUENCERS
637,112
EKSPONERINGER
3:45
MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN
Det danske interiørbrand, Rosendahl, ønskede at øge opmærksomheden og bevidstheden omkring deres produktlinjer og fremvise dem i forskellige miljøer.
Acie og Annemette Voss blev udvalgt som ambassadører for brandet, og i hele år 2019 udgav de både inspirerende blogindlæg og Instagram opslag med fokus på alt fra specielle lejligheder til små hverdagsøjeblikke. Kampagnen inkluderede forskellige temaer; inspiration til det perfekte julebord, en hverdags aften på terrassen med venner og familie, madlavning med produkter fra Rosendahl samt små hverdagsøjeblikke som at drikke morgenkaffe af en smuk Rosendahl kaffekop.
UDVALGT INDHOLD
UDVALGT INDHOLD
RESULTATER
03:45
GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG
4 MÅNEDER, 25 DAGE, 10 TIMER
SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG
DANMARK
LANDE
2
INFLUENCERS
58
AKTIVITETER
7,527
GNS. VISNINGER PER BLOGINDLÆG
637,112
EKSPONERINGER
BILLEDERETTIGHEDER
INKLUDERET
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på contact@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på contact@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FLERE CASES
FLERE CASES
%
annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal
%
teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser
%
kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb
VORES KUNDER SIGER
VORES KUNDER SIGER