fbpx

ROSENDAHL

CASE STUDY

HIGHLIGHTS

2

INFLUENCERS

637,112

EKSPONERINGER

3:45

GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG

MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN

Det danske interiørbrand, Rosendahl, ønskede at øge opmærksomheden og bevidstheden omkring deres produktlinjer og fremvise dem i forskellige miljøer.

Acie og Annemette Voss blev udvalgt som ambassadører for brandet, og i hele år 2019 udgav de både inspirerende blogindlæg og Instagram opslag med fokus på alt fra specielle lejligheder til små hverdagsøjeblikke. Kampagnen inkluderede forskellige temaer; inspiration til det perfekte julebord, en hverdags aften på terrassen med venner og familie, madlavning med produkter fra Rosendahl samt små hverdagsøjeblikke som at drikke morgenkaffe af en smuk Rosendahl kaffekop.

UDVALGT INDHOLD

UDVALGT INDHOLD

RESULTATER

}

03:45

GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG

}

4 MÅNEDER, 25 DAGE, 10 TIMER

SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG

DANMARK

LANDE

2

INFLUENCERS

i

58

AKTIVITETER

7,527

GNS. VISNINGER PER BLOGINDLÆG

637,112

EKSPONERINGER

N

BILLEDERETTIGHEDER

INKLUDERET

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

%

annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal

%

teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser

%

kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic

 

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic