fbpx

&OTHER STORIES

CASE STUDY
ONGOING COLLABORATION

HIGHLIGHTS

1

INFLUENCER

953,154

INDLÆGSVISNINGER (BLOG)

62

UDGIVEDE OPSLAG

MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN

Det globale modebrand &Other Stories (en del af H&M Group) ønskede at tappe ind i Maries smukke og farverige high-end modeunivers for at nå ud til en målgruppe, som er en smule ældre end deres primære målgruppe. Marie har altid være en ægte Stories-lover og derfor er matchet mellem Marie Jedig og &Other Stories helt perfekt.

I dette løbende samarbejde har Marie på nuværende tidspunkt udgivet 19 Instagram Stories og 6 Instagram opslag på @mariejedig samt 37 blogindlæg på mariejedig.com – med alt fra inspirationskollager til den perfekte kjole for bryllupsgæsten, hverdagsstyling, det perfekte ferie-outfit samt en masse “outfit of the day”-indlæg.

UDVALGT INDHOLD

RESULTATER

}

01:18

GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG

}

10 MÅNEDER, 15 DAGE, 6 TIMER

SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG

DANMARK

LANDE

1

INFLUENCER

62

UDGIVEDE OPSLAG

953,154

EKSPONERINGER

2.88%

KLIKRATE I BLOGINDLÆG

2.89%

ENGAGEMENTRATE I BLOGINDLÆG

24,400

INTERAKTIONER PÅ INSTAGRAM

8.17%

ENGAGEMENTRATE I INSTAGRAM OPSLAG

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

%

annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal

%

teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser

%

kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic

 

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic