HIGHLIGHTS
28
INFLUENCERS
702,177
EKSPONERINGER
90
MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN
Det svenske interiørbrand Jotex skulle etablere sig på det danske marked. Vi aktiverede velkendte danske makroinfluenter med interiør og design som en del af deres content-mix til at fortælle historien om brandet samtidig med, at de satte fokus på produkternes kvalitet og engagerede deres målgruppe. Influenterne udgav smukt og personligt indhold på både blog og Instagram. Udvalgte mikroinfluenter blev aktiveret med det formål at skabe nysgerrighed blandt brugerne på Instagram. Dette blev gjort med æstetiske opslag, hvor key-items fra Jotex var i fokus. Målsætning for kampagnen var øget brandkendskab samt kvalitetstrafik til Jotex’ webshop.
UDVALGT INDHOLD
UDVALGT INDHOLD
RESULTATER
03:03
GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG
5 MÅNEDER, 26 DAGE & 11 TIMER
SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG
DANMARK
LANDE
12,968
INTERAKTIONER
28
INFLUENCERS
1.85%
ENGAGEMENTRATE
90
UDGIVEDE OPSLAG
5.67%
KLIKRATE I BLOGINDLÆG
702,177
EKSPONERINGER
34 DAGE
KAMPAGNEPERIODE
FLERE CASES
FLERE CASES
%
annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal
%
teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser
%
kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb
VORES KUNDER SIGER
VORES KUNDER SIGER
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.