HIGHLIGHTS
3
INFLUENCERS
273,031
EKSPONERINGER
76
MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN
Flexbolig er et udtryk, der bruges om huse, der har separate regler for opholdskrav end normale huse. Dette betyder, at en “Flexbolig” kan benyttes som et ekstra familiehus – ligesom et sommerhus.
Dog er reglerne for “Flexboliger” ret komplicerede, og Lolland Kommune ønskede derfor en marketingskanal til at forklare konceptet og dets fordele for den rigtige målgruppe.
Vi søsatte en kampagne med 3 influencers, der forklarede “Flexbolig”-konceptet gennem potentielle køberes øjne og fremme dette som en attraktiv mulighed for unge Københavnerfamilier.
Kampagnen inkluderede personligt indhold fra influenternes besøg på Lolland samt en dybdegående beskrivelse af, hvad en “Flexbolig” er. Alt sammen kombineret med æstetiske billeder og inspirerende tekster, til at give følgerne lysten til at udforske denne del af Danmark.
Målsætningen var at generere opmærksomhed om “Flexbolig”-konceptet og sætte fokus på området som et attraktivt sted. Alt med ønsket om at tiltrække flere nye beboere til området.
UDVALGT INDHOLD
UDVALGT INDHOLD
RESULTATER
03:25
GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG
9 DAGE, 7 TIMER
SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG
DANMARK
LANDE
7.20%
ENGAGEMENTRATE I BLOGINDLÆG
3
INFLUENCERS
3
PLATFORME
BLOG, INSTAGRAM & FACEBOOK
76
UDGIVEDE OPSLAG
26 DAGE
KAMPAGNEPERIODE
273,031
EKSPONERINGER
RETTIGHEDER
TIL AT BRUGE INDHOLDET PÅ SINE EGNE KANALER
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FLERE CASES
FLERE CASES
%
annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal
%
teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser
%
kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb
VORES KUNDER SIGER
VORES KUNDER SIGER