fbpx

C MORE

CASE STUDY

HIGHLIGHTS

6

INFLUENCERS

1,747,911

EKSPONERINGER

16.16%

KONVERTERINGSRATE

NYE BETALENDE ABONNENTER

MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN

C More Entertainment er en abonnementsbaseret streamingtjeneste med film, serier og en børnesektion.

C More ønskede at skabe en dybdegående kendskab hos potentielle kunder med en målsætning om at øge antallet af abonnenter. Vi aktiverede en håndfuld kvindelige influencers i alderen 25-35 år over en periode på ca. 3 måneder.

De udviklede og publicerede mere end 100 stykker unikt indhold med forskellige budskaber og personlige samt inspirerende historier til, hvordan man kan anvende C More. Mommy-influenterne fokuserede på konceptet “Me Time”, hvor de lagde sig til rette i sofaen med deres yndlings serie efter børnene var lagt i seng. Som sekundært budskab fortalte de om børnesektionen, som er en god ekstra-feature for børnefamilier. To single-influencers uden børn afholdte et pyjamasparty sammen med en masse slik, hygge og C More på TV’et.

Alt det udarbejdede indhold inkluderede en klar call-to-action, hvor følgerne nemt kunne tilmelde sig C More.
Kampagnen var en stor succes med mere end 1,7 millioner eksponeringer, som resulterede i et signifikant antal direkte konverteringer i form af nye betalende abonnenter.

UDVALGT INDHOLD

UDVALGT INDHOLD

RESULTATER

}

02:45

GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG

}

1 MÅNED, 26 DAGE & 11 TIMER

SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG

DANMARK

LANDE

1,747,911

EKSPONERINGER

6

INFLUENCERS

16.16%

KONVERTERINGSRATE

106

UDGIVEDE OPSLAG

114 DAGE

KAMPAGNEPERIODE

C MORE

Representedhar hjulpet os med vores influencer marketing aktiviteter af flere omgange, og vi har altid været meget tilfredse med samarbejdet – alt fra den indledende dialog til eksekvering og afrapportering har været meget nøjagtigt.

For denne specifikke kampagne, opnåede vi næsten 1.500 nye abonnenter og en flot konverteringsrate på 16,67%. Derudover fik vi mere end 1,7 millioner eksponeringer samt en masse flot indhold fra forskellige kontekster og situationer; alt fra selvforkælelse, sjov med veninderne og hyggelige familieaftener.

Det er værdifuldt for os at benytte influencer som en del af vores markedsføring.

Vi har altid en god dialog med hele teamet hos Represented, og vi lader dem styre og eksekvere vores kampagner med stor tillid.”

– Louise Lundgaard, Head of Marketing, C More

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

%

annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal

%

teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser

%

kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic

 

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic