HIGHLIGHTS
1
2,129,678
EKSPONERINGER
607
MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN
Influenceren, Helse Matilde, modtog produktlinjen til test før kampagnestart for at finde ud af, om produkterne var noget for hende og levede op til hendes forventninger. Matilde elskede produkterne og kampagnen blev derfor en realitet.
Inden for de første 30 dage af kampagnen, genererede Matilde 388 konverteringer på Australian Bodycares egen webshop via 10 Instagram Stories. Ydermere, oplevede Australian Bodycare et signifikant løft i deres omsætning af de omtalte produkter i den fysiskte detailhandel.
Samarbejdet er løbende og på nuværende tidspunkt, har Matilde genereret mere end 24.000 klik og 600 konverteringer via webshoppen. De 45 udgivede stykker indhold har resulteret i mere end 2 millioner eksponeringer.
UDVALGT INDHOLD
UDVALGT INDHOLD
RESULTATER
02:44
GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG
11 DAGE & 16 TIMER
SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG
DANMARK
LANDE
1
INFLUENCER
45
UDGIVEDE OPSLAG
2,129,678
EKSPONERINGER
24,672
KLIK
607
KONVERTERINGER
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING
Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.
Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.
FLERE CASES
FLERE CASES
%
annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal
%
teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser
%
kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb
VORES KUNDER SIGER
VORES KUNDER SIGER