fbpx

AARHUS AIRPORT

CASE STUDY

HIGHLIGHTS

2

INFLUENCERS

174,077

EKSPONERINGER

56

UDGIVEDE OPSLAG

MÅLSÆTNING FOR KAMPAGNEN

Målsætningen for Aarhus Airport var at skabe opmærksomhed og tilføje noget ‘coolness’ til deres brand igennem en holistisk co-branding-kampagne, som var målrettet unge rejsende fra Aarhus og de omkringliggende byer. Ved dette samarbejde fandt vi det perfekte match i Sidsel & Lasse; et veletableret influencer-par fra Aarhus, som rammer sine følgere med deres inspirerende og æstetiske univers, der er spækket med rejser, city-guides og foto-dagbøger fra de mange destinationer, de har besøgt.

Samarbejdet blev bygget op omkring parrets univers samt de fokusområder, som Aarhus Airport ønskede at fremhæve, såsom storbyferier. Sidsel & Lasse udgav inspirerende indhold på deres egne platforme, udviklede artikler til AAR.dk samt deltog i et TV-spot. Disse forskellige tilgange til kampagnen hjalp Aarhus Airport med at skabe en holistisk og ikke mindst relevant kampagne, der appellerede til den ønskede målgruppe samt skabte opmærksomhed omkring Aarhus Airport som en lufthavn med uanede muligheder.

UDVALGT INDHOLD

RESULTATER

}

02:18

GNS. TIME SPENT PER BLOGINDLÆG

}

1 MÅNED, 11 DAGE & 7 TIMER

SAMLET TIME SPENT I BLOGINDLÆG

DANMARK

LANDE

2

INFLUENCERS

56

UDGIVEDE OPSLAG

174,077

EKSPONERINGER

4,978

INTERAKTIONER
PÅ INSTAGRAM OPSLAG, FACEBOOK & BLOGINDLÆG

4.2%

ENGAGEMENTRATE PÅ INSTAGRAM OPSLAG, FACEBOOK & BLOGINDLÆG

INKLUDERET

RETTIGHEDER

TIL AT BRUGE VIDEO I TV-SPOTS
Z

RETTIGHEDER

TIL AT BRUGE INDHOLDET PÅ EGNE KANALER

TAKEOVER

PÅ AARHUS LUFTHAVNS INSTAGRAM

l

4 ARTIKLER

PÅ AAR.DK

Aarhus Airport

“Vi har hele tiden været ude efter et længerevarende samarbejde, fordi det er det, der reelt giver værdi for såcel os som Sidsel & Lasses følgere. Og det er jo det, det hele handler om.

Det længerevarende samarbejde indikerer commitment fra begge sider – og vi sikre dermed, at vi over tid får en oplevet, personlig og autentisk vinkel på budskaberne over tid. Dette skulle gerne gøre det nemmere for Sidsel & Lasses følgere at relatere til – og derme dskabe en reel værdi for følgerne, som faktisk flytter noget.”

– Dortea Grønbæk, Marketing & Communications Manager hos Aarhus Airport

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FÅ SUCCES MED INFLUENCER MARKETING

Hør mere om vores mange tilbud inden for influencer marketing fra en af vores rådgivere. Udfyld formularen eller send os en mail på info@represented.dk og vi vender tilbage til dig.

Du kan også booke et 30 minutters gratis videokald med en af vores rådgivere og høre mere om, hvordan du kan få succes med influencer marketing.

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FLERE CASES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

%

annoncører mener, influencer marketing er en effektiv markedsføringskanal

%

teenagere stoler mere på influencers end på traditionelle kendisser

%

kvinder benytter sociale medier til at rådføre sig inden køb

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic

 

VORES KUNDER SIGER

Sanzi Beauty

“Vi er et nyt brand indenfor kosmetikbranchen, og vi har fra dag ét været bevidste om vigtigheden i at nå vores målgruppe igennem influencers.

I den forbindelse har Represented været en stor hjælp. De har været i stand til at målrette vores kampagne til det rette segment ved hjælp af deres viden indenfor, hvilke typer af influencers, der passer til vores produkter. Dette har vist sig særdeles effektivt i vores kampagner på en sådan måde, at vi er blevet synlige overfor det rette segment, hvilket har resulteret i en høj konvertering og salg til vores webshop.

Representeds planlægning og eksekvering af kampagnerne har altid været meget professionnel, og de har været meget dygtige og præcise i deres positionering af Sanzi som brand i kommunikationen med de valgte influencers. Vi giver Represented vores varmeste anbefalinger. De er blevet en værdifuld og permanent partner for os.

– Robert Friedrich, CEO

Lolland Kommune

“For os er det nyt at arbejde med influencers i vores markedsføring, og med de mange muligheder, der byder sig til for en kommunikationsafdeling, var det vigtigt at have en kvalificeret indgang til dén kanal.

Represented hjalp os gennem processen lige fra sparring om målgrupper og kampagnens opbygning til afrapportering og resultaterne.”

– Henrik Madsen, Souschef, Strategi- og Direktionssekretariatet, Lolland Municipality

Pierre Fabre

Represented har talent for at finde relevante influencers til vores kampagner. Deres nære relation til influencerne, store passion for deres arbejde og deres professionalitet gør, at de kan sammensætte det helt rette miks af influencers inden for budgetrammen.”

– Nura Billie, Digital Manager, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Nordic