left-arrow

Case-oversigt

UNIQLO

Målsætning for kampagnen

Det japanske modebrand, UNIQLO, skulle åbne deres første butik i Danmark – og de ønskede naturligvis at skabe en masse opmærksom om butiksåbningen, samt at etablere brandet i de danske forbrugeres bevidsthed.

35 mikro influencers med interesse for mode – både mænd og kvinder – blev aktiveret med det hovedformål at skabe opmærksomhed om UNIQLOs nye butik samt brandet i sig selv.

De udvalgte mikro influencers blev aktiveret på Instagram og udover at skulle informere følgerne om butiksåbningen, skulle de inspirere målgruppen og fortælle om UNIQLOs udvalg af tøj.

Kampagnen resulterede i øget opmærksom og en masse fantastisk lokalt indhold, som UNIQLO havde rettighederne til at kunne benytte på deres egne kanaler.

Resultater fra vores samarbejde

35
mikro influencers
133.159
eksponeringer
11,79%
engagementrate
90
udgivede opslag
Danmark
lokation
Rettigheder
til at benytte indholdet på egne kanaler
Book gratis videomøde