left-arrow

Case-oversigt

Troelstrup

Målsætning for kampagnen

Den danske detail- og onlineshop Troelstrup ønskede en ambassadør, som kunne hjælpe dem med at style og mixe de luksusbrands, de udbyder i deres butik, samt udvikle indhold til onlinebrug, i nyhedsbreve samt i annoncer. Derudover ønskede Troelstrup at skabe opmærksomhed om deres fysiske butik i en tid, hvor alt bliver mere digitalt. Troelstrup tror på at give den bedste ‘real life’-kundeservice virker, men ønskede samtidig at have en online tilstedeværelse i form af deres webshop.

Det perfekte match til kampagnen var Preppy Beast, som formår at style items på en ny og moderne måde. Han mixede og matchede forskellige brands, hvilket skabte et nyt udtryk for Troelstrup. Det personlige take på stylingen fra Alexander, manden bag Preppy Beast, blev brugt som inspirationskilde for Troelstrups kunder – både online og offline.

Dette er et løbende samarbejde med mere end 70 indlæg på blog og Instagram med alt fra kollager til stylede looks. Indlæggene indeholder blandt andet også tips og tricks til, hvordan man sammensætter det perfekte festival-look, samt en guide til mændene, der skal finde det perfekt outfit som bryllupsgæst.

Indholdet er blevet vist på forsiden af troelstrup.com samt i artikler på deres website.

Resultater fra vores samarbejde

1
influencer
125.285
eksponeringer
74
udgivede opslag
21,30%
engagementrate i blogindlæg
02:06
Gns. tidsforbrug per blogindlæg
3 dage, 21 timer
Samlet tidsforbrug i blogindlæg
2
platforme
Danmark
lokation
10 måneder
kampagneperiode
Rettigheder
til at benytte indholdet på egne kanaler
Book gratis videomøde