left-arrow

Se alle vores cases

Toyota KINTO Share x Represented

Målsætning for kampagnen

Toyota har lanceret delebilskonceptet og app’en ’KINTO Share’ med visionen om at skabe bedre mobilitet for alle, samt mindske miljøpåvirkning og antallet af stillestående biler i samfundet. På den måde kan der skabes flere grønne oaser, rekreative områder og færre parkeringspladser. Alle udbudte biler er hybrider, som kører op til 50% af tiden på el. Toyota ønsker at dele deres vision, og derfor var målsætningen for denne kampagne at udbrede kendskabet til ’KINTO Share’, samt skabe app downloads.

Der blev aktiveret 20 micro influencers, samt én macro influencer, der gennem storytelling, skulle vise en hverdagssituation, hvor delebilsløsningen kunne være relevant.

Her kunne man følge hele processen fra start til slut, fra bilen blev reserveret, stemningssekvenser fra køreturen, samt hvilken yndlingsdestination, de endte på. Om det var en tur på shopping, en sommerhustur eller en anden udflugt, var helt op til influenceren selv. En sjov og anderledes kampagne, hvor influencerne kunne tilpasse indholdet til deres eget personlige univers, og derved skabe interesse for og kvalificeret kendskab til det nye delebilskoncept “KINTO Share” blandt deres følgere.

Vi anbefaler, at du klikker play på TikTok-videoen nedenfor. I videoen udsætter influenceren sin mor for en række ordspil, mens de sidder i Toyota-delebilen sammen. Husk at tænd lyden. Videoen har fået over 580.000 visninger.

Resultater fra vores samarbejde

21
Influencers
21
Instagram Opslag & Reels
160
Instagram Story-sekvenser
1
TikTok
670.235
Eksponeringer
4.020
Interaktioner
Danmark
Lokation
Rettigheder
til at benytte indholdet på egne kanaler
quote

Vi havde brug for hjælp til at komme i gang med influencersamarbejde. Represented fandt relevante influencere, lavede aftaler med dem og sørgede for, at dét, vi havde aftalt, blev leveret. Alt i alt et meget tilfredsstillende resultat.

Jens Frederiksen

Kinto Marketing Specialist

quote

Vi anvendte TikTok i forbindelse med et influent-samarbejde for promovering af vores delebilsordning KINTO.

Vi fik lavet et indslag, der fik over 1/2 mio. visninger og fordoblede antallet af daglige nye kunder.

Nikolaj Ledet

Marketing Manager

@nicolas_kaiser Hun har jo selv lavet mig, så i princippet har hun selv lavet alle jokesene ❤️ Download Kinto Share via app #fyp #fypシ #kintoshare #toyota #handlermedmor ♬ original sound - Nicolas Kaiser

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde