left-arrow

Case-oversigt

Sunwill

Målsætning for kampagnen

Sunwill er et dansk brand, der siden 1963 har produceret og solgt herretøj til den kvalitetsbevidste mand. Sunwill er fast besluttet på at udfordre grænserne for tøjproduktion og mener, at nøglen til succes både nu og i fremtiden er at være velklædt og føle sig godt tilpas.

Vi har i samarbejde med Sunwill kørt to influencer-kampagner. Kampagnernes målsætning var at skabe trafik til Sunwills website, øge brandets kendskabsgrad og producere indhold af høj kvalitet.

Her var micro influencernes opgave at skabe opmærksomhed omkring Sunwill i Danmark ved at producere og udgive flot indhold, som inspirerede deres Instagram-følgere. Influencerne udgav indhold af to omgange, hvor de viste de valgte styles frem gennem billeder og videoindhold.

Influencernes indhold blev anvendt og integreret på Sunwills hjemmeside, hvor materialet var med til at skabe et helt univers, der viser tøjet frem på en række forskellige typer af mænd og i forskellige situationer. Mange af de influencers, der blev aktiveret på den første kampagne, blev grundet det kvalitetsindhold de skabte genvalgt til at skabe nyt indhold til den opfølgende kampagne.

Resultater fra vores samarbejde

22
Micro influencers
78
Udgivede opslag
9.815
Interaktioner
9,18%
Engagementrate i Instagram Opslag
139.415
Eksponeringer
Danmark
Lokation
Rettigheder
til at benytte indholdet på egne kanaler
quote

Samarbejdet med Represented har fra start været yderst professionelt håndteret, hvor sparring for at indfri både forventninger og de bedste resultater for kampagnerne er blevet prioriteret.

Lene H. Nedergaard

CMO

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.


    Book gratis videomøde