Målsætning for kampagnen
Studio Z er et dansk smykkebrand, der fokuserer på minimalisme og skandinavisk design. Smykkedesigneren Mads Ziegler står bag brandet, og stræber efter at skabe et kreativt smykkeunivers, der hylder naturen, lyset, det elegante, det simple og det unikke. Smykkerne skal skabe et unikt og personligt look for den enkelte og kan bæres af kvinder i alle aldre. Målsætningen var at øge kendskabsgraden og skabe trafik til webshoppen.
Der blev aktiveret 75 micro influencers fordelt over tre perioder. De udvalgte influencers fik til opgave at fremvise smykkerne på en personlig måde gennem kreativt og inspirerende content. Det var op til influencerne selv at vælge, om de ville udarbejde video-content eller indhold gennem billeder med udgangspunkt i tre kreative takes, hvor de anvendte karrusel-funktionen på Instagram.
De mange flotte billeder, som blev skabt af de 75 micro influencers i kampagnen, havde Studio Z rettigheder til at aktivere på deres egne kanaler. På den måde havde brandet en stor indholdsbank, som de kunne hente kreativer fra, hvilket resulterede i, at billederne og indholdet også fik ekstra liv og øget rækkevidde på Studio Zs egne sociale medier.
Resultater fra vores samarbejde
75
Micro Influencers
75
Instagram Opslag
13.599
Interaktioner
13,00%
Engagementrate
126.824
Eksponeringer
Danmark
Lokation
Rettigheder
til at benytte indholdet på egne kanaler
En smuk håndtering af Represented, hvor alt var i flow og udfordringer blev klaret hurtigt og effektivt. Represented skabte et succesfuldt setup fra starten, hvilket gjorde processen meget let.
Maya Dahl
Brand Manager















Vækkede casen din interesse?
Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.