left-arrow

Case-oversigt

SF Studios

Målsætning for kampagnen

SF Studios ønskede i forbindelse med den danske biografpremiere at skabe øget opmærksomhed om den nye film ”I Wanna Dance with Somebody”, der handler om sangerinden Whitney Houston. Indenfor budgettets rammer besluttede vi at aktivere én makro-influencer, som selv har dans og musik nært og anvender det aktivt i sit indhold på sociale medier. Hun var derfor det perfekte match til kampagnen.

Makro-influenceren flettede kampagnen ind i sit danseunivers og udførte en Whitney Houston-inspireret dans, der skulle danses til kæmpehittet fra 1987 ”I Wanna Dance with Somebody”. Der blev bl.a. udarbejdet og udgivet en Instagram Reel, hvor influenceren i en biografsal danser og skifter 80’er outfits til den helt store guldmedalje.

Se den megaseje Reel her nedenfor.

Resultater fra vores samarbejde

1
Influencer
1
Instagram Reel
6
Instagram Story-sekvenser
70.395
Afspilninger på Instagram Reel
3,15%
Engagementrate på Instagram Reel
174.331
Samlede eksponeringer
Danmark
Lokation
Rettigheder
Til at benytte indholdet på egne kanaler og i SoMe-annoncer
21,12%
Over-performance på Instagram Reel

Baseret på afspilninger, sammenlignet med de 5 foregående og 5 efterfølgende Instagram Reels, som influenceren har udgivet

quote

Vi er meget tilfredse med alle dele af samarbejdet og ser frem til arbejde sammen med Represented på fremtidige film.

Represented hjalp os med at finde det helt perfekte influencer-match til vores kampagne på biograffilmen ”Whitney Houston: I Wanna Dance With Somebody”. Represented forstod med det samme vores positionering for filmen og pitchede ideer til, hvordan dette kunne eksekveres ved hjælp af en influencer med flair for både dans og mode, så vi kunne få inkorporeret Whitney Houstons musik med nogle af hende ikoniske looks samtidig med, at vi kommunikerede biograffilmen.

Det resulterede i en enorm kreativ Instagram Reel og Stories filmet i en biografsal, hvilket satte den perfekte tone for filmen. Udover det levede op til alle vores ønsker, så matchede det også perfekt med influentens profil og sædvanlige content, og det fik derfor en rigtig positiv modtagelse af hendes følgere.

Frida Regnar

Project Manager, Social Media

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.


    Book gratis videomøde