left-arrow

Case-oversigt

Rosendahl

Målsætning for kampagnen

Det danske interiørbrand, Rosendahl, ønskede at øge opmærksomheden og bevidstheden omkring deres produktlinjer og fremvise dem i forskellige miljøer.

Christine Egholm og Annemette Voss blev udvalgt som ambassadører for brandet, og i hele år 2019 udgav de både inspirerende blogindlæg og Instagram opslag med fokus på alt fra specielle lejligheder til små hverdagsøjeblikke. Kampagnen inkluderede forskellige temaer; inspiration til det perfekte julebord, en hverdags aften på terrassen med venner og familie, madlavning med produkter fra Rosendahl samt små hverdagsøjeblikke som at drikke morgenkaffe af en smuk Rosendahl kaffekop.

Resultater fra vores samarbejde

2
influencers
58
udgivede opslag
637.112
eksponeringer
7.527
Gns. visninger Per blogindlæg
03:45
Gns. tidsforbrug per blogindlæg
4 måneder & 25 dage
samlet tidsforbug i blogindlæg
Billederettigheder
inkluderet
Danmark
lokation
Book gratis videomøde