left-arrow

Case-oversigt

Philips Hue

Målsætning for kampagnen

Philips ønskede at øge kendskabet blandt forbrugerne til deres mange produkter fra ‘Philips Hue’-familien. Hovedformålet var at inspirere forbrugerne til, hvordan de indarbejder forskellige slags lys i forskellige situationer – en historie, der blev fortalt gennem brugergenereret indhold baseret på hverdagssituationer, hvor lys har forskellige formål; alt fra at tilpasse lyset i dit hus, mens du er på ferie, af sikkerhedsmæssige årsager, til roligt lys ved middagsbordet, der sætter stemningen til en hyggelig aften med familien.

Vi udviklede en kampagne med 4 skandinaviske influencers; én fra Norge, én fra Sverige, én fra Danmark og én fra Finland. Alle fire influencers var ambassadører for Philips Hue i hele 2019.

Det leverede indhold bestod af et mix mellem blogindlæg, Instagram opslag og Instagram Stories. Vi sikrede stor opmærksomhed om Philips Hue ved at have løbende udgivelser om produkterne hele året. Resultatet heraf blev en masse forskelligt indhold, der illustrerer og beskriver, hvor stor betydning lys har i vores hverdag.

Resultater fra vores samarbejde

4
influencers
140
udgivede opslag
2.323.193
eksponeringer
8.275
klik
1 år & 3 måneder
samlet tidsforbrug i blogindlæg
1,20%
engagementrate i blogindlæg
Skandinavien
lokation
Book gratis videomøde