left-arrow

Case-oversigt

& Other Stories

Målsætning for kampagnen

Det globale modebrand &Other Stories (en del af H&M Group) ønskede at tappe ind i Maries smukke og farverige high-end modeunivers for at nå ud til en målgruppe, som er en smule ældre end deres primære målgruppe. Marie har altid være en ægte Stories-lover og derfor er matchet mellem Marie Jedig og &Other Stories helt perfekt.

I dette løbende samarbejde har Marie på nuværende tidspunkt udgivet 19 Instagram Stories og 6 Instagram opslag på @mariejedig samt 37 blogindlæg på mariejedig.com – med alt fra inspirationskollager til den perfekte kjole for bryllupsgæsten, hverdagsstyling, det perfekte ferie-outfit samt en masse “outfit of the day”-indlæg.

Resultater fra vores samarbejde

1
influencer
62
udgivede opslag
953.154
eksponeringer
Danmark
lokation
2,88%
klikrate, blogindlæg
8,17%
engagementrate, Instagram
24.400
interaktioner, Instagram
Book gratis videomøde