left-arrow

Case-oversigt

OnePlus

Målsætning for kampagnen

Kampagnen havde til formål at øge opmærksomheden omkring lanceringen af OnePlus’ nye telefon OnePlus10T på det skandinaviske marked.

OnePlus blev grundlagt i 2013 omkring det dristige mantra ”Never Settle”, hvilket har betydet, at de konsekvent arbejder på at skabe førsteklasses mobiltelefoner og software, der giver den bedst mulige brugeroplevelse.

Til denne kampagne aktiverede vi content creator Kelly Louise Killjoy, der på sin TikTok-kanal har over 1,2 millioner følgere og mere end 39 millioner likes.

Kelly Louise Killjoy er særlig kendt for hendes underholdingsformat ”Nordic Class” på TikTok, hvor hun integrerer det danske, svenske, norske og finske sprog i alle sine videoer. Formatet har gjort hende til en stor influencer på nordisk plan. Dette valg af influencer skyldes, at OnePlus ønskede at ramme en bred skandinavisk målgruppe, og at der, som en del af kampagnen, blev udloddet 3 drømmerejser til følgerne – en i hver af de tre lande Danmark, Sverige og Norge.

Kelly Louise Killjoy skabte en særlig OnePlus ”Nordic Class” TikTok-video til kampagnen. Videoen genererede mere end 500.000 organiske visninger og 70.000 likes alene på TikTok. Ydermere spredte hun indholdet bredere ud på sin Instagram, hvor der blev skabt yderligere 146.000 organiske visninger. Videoen kan ses længere nede i denne case.

Det ekstraordinære på denne kampagne var de mange eksponeringer, likes og kommentarer, som blev opnået på skandinavisk plan udelukkende ved at integrere OnePlus i ét enkelt velkendt format – hos én enkel mega influencer. Kampagnen skabte stort engagement og mange positive kommentarer fra følgerne.

Resultater fra vores samarbejde

1
influencer
660.000+
samlede eksponeringer
83.000+
interaktioner
Lokation
DK, SE, NO
514.000+
afspilninger på TikTok
14,68%
engagementrate på TikTok
131.000+
afspilninger på Instagram Reel
@kellylouisekilljoy Paid partnership with @oneplus to announce the new OnePlus 10T and a vacation giveaway to your dream destination! Participate on Instagram ✈️ #oneplusdreamdestination #oneplusnordics #nordicclass #thenordics ♬ original sound - Kelly Louise Killjoy

Kommentarer fra influencerens TikTok-følgere

Wow, that ad sets a new standard for influencers. Grand!

- Følger, TikTok

I think this is the smoothest paid partnership ever, love it!

- Følger, TikTok

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.


    Book gratis videomøde