left-arrow

Se alle vores cases

NIVEA x Represented

Målsætning for kampagnen

Det internationalt anerkendte hudplejemærke NIVEA blev lanceret for mere end 100 år siden og er kendt for sine produkter af høj kvalitet inden for bl.a. cremer, lotions og solbeskyttelse. I 2024 ønskede NIVEA et nyt ansigt i Danmark for deres renseserie, herunder produkterne Micellar Water og deres Double Effect Eye Make-up Remover.

Vi indgik et partnerskab med den prominente influencer Olivia Salo, som har over 100.000 følgere på Instagram. Vi aktiverede hendes populære Instagram-profil, hvor hun udgav en række Reels og Storylines med fokus på de forskellige NIVEA-renseprodukter.

Derudover producerede vi to professionelle kampagnevideoer og 10 skarpe stillbilleder, som NIVEA havde rettigheder til at benytte på egne medier samt i sin øvrige markedsføring, herunder i deres Paid Social-annoncering.

Kampagnen opnåede mere end 400.000 organiske eksponeringer gennem Olivia Salos udgivelser på egne kanaler. Se det flotte indhold herunder.

 

Resultater fra vores samarbejde

1
megainfluent
6
udgivelser på Instagram
400.000+
eksponeringer
2.800+
interaktioner
Videoproduktion
inkluderet
Rettigheder
inkluderet
Danmark
lokation

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde