left-arrow

Se alle vores cases

Montana x Represented

Målsætning for kampagnen

Montana er en dansk, familieejet virksomhed, der siden 1982 har tilbudt personlig opbevaring til familier i flere generationer. Vi har kørt flere kampagner med Montana, hvor vi har aktiveret influencers fra Danmark, Sverige, Norge og Tyskland.

Målsætningen med influencer-kampagnerne har været øget brandkendskab, øget trafik til Montanas hjemmeside, samt løbende fokus på særlige modeller, kollektioner og varianter.

De udvalgte influencers viste gennem personligt og engagerende indhold, hvordan de havde indrettet de fine Montana-moduler i deres hjem, i overensstemmelse med deres hjems stil og farver.

En af kampagnerne havde fokus på Montanas kollektion af børnemøbler, hvorfor vi aktiverede en lang række influencers med både børn og flotte hjem.

Kampagnerne er et godt eksempel på, hvordan et traditionelt designmærke kan nå nye målgrupper gennem influencer marketing. Den 40-årige virksomhed oplevede sit hidtil bedste regnskab sidste år, hvilket de har udtalt bl.a. var på grund af deres øgede digitale fokus. Fokus, som kampagnerne har bidraget til at fremme.

Resultater fra vores samarbejde

40
micro influencers
DK, SE, NO & DE
Lokation
70
Instagram-opslag
10
Instagram Reels
32.708
Afspilninger, Instagram Reels
229.373
Eksponeringer, Instagram-opslag
12.455
Interaktioner
5,07%
Engagementrate
Fulde rettigheder
til at benytte materialet på egne kanaler
quote

Represented gav et super overblik både før, under og efter kampagnen.

Vi ønskede at sætte fokus på vores nye Montana Kids kollektion via udvalgte micro influencers fra hhv. Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Represented hjalp os med at udvælge relevante profiler ud fra vores brief, og de stod for al kontakten til influencerne.

Mette Lind Jørgensen

PR & Social Media Manager

Vækkede casen din interesse?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig til en snak om, hvordan du kan skabe vækst med influencer marketing.

    Book gratis videomøde