left-arrow

Case-oversigt

Jotex

Målsætning for kampagnen

Det svenske interiørbrand Jotex skulle etablere sig på det danske marked. Vi aktiverede velkendte danske makro influencers med interiør og design som en del af deres content-mix til at fortælle historien om brandet samtidig med, at de satte fokus på produkternes kvalitet og engagerede deres målgruppe. Influencerne udgav smukt og personligt indhold på både blog og Instagram. Udvalgte mikro influencers blev aktiveret med det formål at skabe nysgerrighed blandt brugerne på Instagram. Dette blev gjort med æstetiske opslag, hvor key-items fra Jotex var i fokus. Målsætning for kampagnen var øget brandkendskab samt kvalitetstrafik til Jotex’ webshop.

Resultater fra vores samarbejde

28
influencers
90
udgivede opslag
702.177
eksponeringer
5 måneder & 26 dage
samlet tidsforbrug i blogindlæg
12.968
interaktioner
5,67%
klikrate i blogindlæg
1,85%
engagementrate i blogindlæg
34 dage
kampagneperiode
Danmark
lokation
Book gratis videomøde