left-arrow

Case-oversigt

Australian Bodycare

Målsætning for kampagnen

Det internationale hud- og hårplejebrand, Australian Bodycare, producerer produkter, der indeholder tea tree olie. De ønskede at øge deres brandtilstedeværelse i Danmark.

Influenceren, Helse Matilde, modtog produktlinjen til test før kampagnestart for at finde ud af, om produkterne var noget for hende og levede op til hendes forventninger. Matilde elskede produkterne og kampagnen blev derfor en realitet.

Inden for de første 30 dage af kampagnen, genererede Matilde 388 konverteringer på Australian Bodycares egen webshop via 10 Instagram Stories. Ydermere, oplevede Australian Bodycare et signifikant løft i deres omsætning af de omtalte produkter i den fysiskte detailhandel.

Samarbejdet er løbende og på nuværende tidspunkt, har Matilde genereret mere end 24.000 klik og 600 konverteringer via webshoppen. De 45 udgivede stykker indhold har resulteret i mere end 2 millioner eksponeringer.

Resultater fra vores samarbejde

1
influencer
45
udgivede opslag
2.129.678
eksponeringer
607
konverteringer
24.672
klik
Danmark
lokation
quote

Baseret på det direkte salg i vores egen webshop alene, opnåede vi en ROI på 233% indenfor de første 30 dage.

Influencers har en stærk relation til sine følgere. Vores kampagne skabte en bemærkselsværdig forøgning i salget fra den ene dag til den anden. Det udgivede indhold boostede ikke kun det direkte salg i vores webshop, men influencerens anbefalinger af vores produkter genererede også et omsætningsboost i vores offline detailkanaler.

Morten Bo Madsen

Marketing Director & Co-owner

Book gratis videomøde