left-arrow

Case-oversigt

Aarhus Airport

Målsætning for kampagnen

Målsætningen for Aarhus Airport var at skabe opmærksomhed og tilføje noget ‘coolness’ til deres brand igennem en holistisk co-branding-kampagne, som var målrettet unge rejsende fra Aarhus og de omkringliggende byer.

Ved dette samarbejde fandt vi det perfekte match i Sidsel & Lasse; et veletableret influencer-par fra Aarhus, som rammer sine følgere med deres inspirerende og æstetiske univers, der er spækket med rejser, city-guides og foto-dagbøger fra de mange destinationer, de har besøgt.

Samarbejdet blev bygget op omkring parrets univers samt de fokusområder, som Aarhus Airport ønskede at fremhæve, såsom storbyferier. Sidsel & Lasse udgav inspirerende indhold på deres egne platforme, udviklede artikler til AAR.dk samt deltog i et TV-spot. Disse forskellige tilgange til kampagnen hjalp Aarhus Airport med at skabe en holistisk og ikke mindst relevant kampagne, der appellerede til den ønskede målgruppe samt skabte opmærksomhed omkring Aarhus Airport som en lufthavn med uanede muligheder.

Resultater fra vores samarbejde

2
influencers
Danmark
lokation
174.077
eksponeringer
56
udgivede opslag
4.978
interaktioner
4,20%
engagementrate
1 måned & 11 dage
samlet tidsforbrug i blogindlæg

Inkluderet

Rettigheder
TV-spots
4
artikler på AAR.DK
Takeover
på Aarhus Airport Instagram
Rettigheder
benytte indhold på egne kanaler
quote

Vi har hele tiden været ude efter et længerevarende samarbejde, fordi det er det, der reelt giver værdi for såvel os som Sidsel & Lasses følgere. Og det er jo det, det hele handler om.

Det længerevarende samarbejde indikerer commitment fra begge sider – og vi sikre dermed, at vi over tid får en oplevet, personlig og autentisk vinkel på budskaberne over tid. Dette skulle gerne gøre det nemmere for Sidsel & Lasses følgere at relatere til – og dermed skabe en reel værdi for følgerne, som faktisk flytter noget.

Dortea Grønbæk

Marketing & Communications Manager

Book gratis videomøde